Over 10 years we help companies reach their financial and branding goals. Engitech is a values-driven technology agency dedicated.

Gallery

Contacts

411 University St, Seattle, USA

engitech@oceanthemes.net

+1 -800-456-478-23

Cafe racer, brat style, Scrambler

Motorku upravíme
a úpravu zlegalizujeme

Sekela.cz - Motorka
01
01

Kawasaki Zephyr 750

Zjistit více

Honda hornet 600

Zjistit více

Triumph Adv.900

Zjistit více

Motorky nás baví. A tak v jejich upravování spojujeme vše, co je nám blízké.

Zabýváme se výhradně přestavbami, které se odráží v historii – tedy dnes velice populární Scramblery, které vycházejí ze starých soutěžních strojů (motocrossových nebo endurových).

Samozřejmě i zde existuje něco jako oldschool a newschool, neboli moderna. 

Další skupinou jsou Caferacery – vycházející z Anglie. Doba, kdy jste vzali rám z Nortona, dali do něj upravený motor, třeba z Triupmha nebo BSA, a hurá závodit.

Vše samozřejmě vychází také ze starých závodních silničních motocyklů. V dnešní době opět velice populární styl, který má své příznivce jak na straně ortodoxního oldschoolu (hliníkové nádrže bez laku, starý základ motorky a vše dobově sladěné), tak i dnes velice rozšířeného moderního pojetí. Ten zahrnuje úpravu některých částí motorky tak, že odkazuje na staré časy, leč v moderním pojetí.

Skupina motorek Bratstyle – název celého stylu pochází ze stejnojmenné dílny z předměstí Tokia.

Na stejném místě v době upravování velkých Harleyů stavěl majitel dílny Takamino lehké motorky s malým obsahem, s původnímy nádržemi a celkově minimalistickým stylem.

Sedačka byla věšinou lavicovitého typu pro dva cestující. Díky internetu se pak jeho styl značně rozšířil a dnes se těší velké oblibě.

Úprava motorek je pro svoji časovou náročnost naše okrajová činnost. Celek tvoří detaily a těch je na takové přestavbě celá řada. 

Dokončenou motorku na závěr oficiální cestou zlegalizujeme tak, že veškeré zásadní úpravy budou zapsány v technickém průkazu a majitel se nemusí bát technické kontroly.

Protože nás baví tvořit, upravujeme i jednotlivé části na přání – různé držáky či jen uchycení SPZ a podobné detaily.

Motorky však neservisujeme ani neopravujeme – na to už bohužel nezbývá čas…